Kargo ücretli mi?

Tüm ürünlerde kargo ücretsizdir.

Siparişimin Ödemesini Banka/Hesap Kartı ile yapabillir miyim?

Ödemelerinizi Kredi Kartı, Banka/Hesap Kartı, BKM Express seçeneklerinden istediğiniz biri ile yapabilirsiniz.

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Aras Kargo ile çalışmaktayız.

Siparişim ne zaman ulaşır?

Ürün sayfalarımızda ve tarafınıza gönderilen sipariş onay e-postalarında aksi belirtilmediği sürece siparişlerinizin kargoya teslimat süresi ürün sayfasında belirtilen süre kadardır.

Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra teslimat adresinin bulunduğu şehirde kargo şubesine uzaklığıyla değişkenlik göstermektedir. Siparişinizin kargodaki süreci ile ilgi kargo firmasıyla iletişime geçerek destek alabilirsiniz.

Siparişinizin durumunu her zaman Siparişmlerim sayfasında görüntüleyebilirsiniz.

Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz yoktur. Ödemelerinizi Kredi Kartı, Banka/Hesap Kartı, BKM Express seçeneklerinden istediğiniz biri ile yapabilirsiniz.

Siparişime ürün ekleyebilir miyim?

Sitemizde yapılan alışverişlerde ödeme işlemleriniz sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklenememektedir.

Siparişim hazırlanmış fakat kargo takip numarasını nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten 1 iş günü içerisinde sisteme girilmektedir. Kargo işleme aldıktan sonra ayrı bir e-posta ile bilgilendirileceksiniz. Bilgilendirmenin ardından kargo takip numaranızı hesabım, Siparişlerim sayfasında görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi oluşturmanızın ardından 1 gün içerisinde iptal edebilirsiniz. Siparişlerim menüsüne gelerek Siparişinizin içinde yer alan İptal Talebi Yap butonuna bir kez tıklamanız yeterlidir.

Bu durumda iptal yapılamayacaktır. Siparişinizi teslim aldıktan sonra iade gönderimi yapabilirsiniz.

Ücret iadeniz sipariş durumunuz İptal Edildi göründüğünde eş zamanlı olarak gerçekleşmektedir. Kartınıza yansıması birkaç gün alabilmekte olup, detaylı takibini bankanızdan sağlayabilirsiniz.

Siparişimi kaç gün içerisinde iade edebilirim?

Siparişinizi teslim aldıktan sonra 30 gün süresince iade edebilirsiniz.

İade edeceğiniz ürünü faturanızın altındaki iade formunu doldurarak depo adresimize Aras Kargo ile gönderimini gerçekleştirebilirsiniz.

İade kargo gönderisi ücretsizdir.

Siparişimin mağazadan iadesini gerçekleştirebilir miyim?

Evcasa.com’dan aldığınız ürünlerinizin iade veya değişimini sadece ilgili kargo şirketi aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.

Gönderdiğim ürünlerin iade işlemi ne zaman gerçekleşir?

İade gönderiniz depomuza ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde ücret iadeniz sağlanmaktadır.

Hafta sonları ve resmi tatil günleri iş günü değildir.

İade gönderisinin hatalı adrese ulaşması sonucu, depomuza teslimat süresi değişebilir.

İade süresi gönderimi sağladığınız tarihten itibaren değil, depomuza ulaştığı tarihten itibaren başlar.

İade gönderisi sizin tarafınızdan gerçekleştirildiği için gönderimi sağladığınız kargo firmasından/şubesinden takip numaranızı siz talep edebilirsiniz.

Bu numara ile gönderi takibi ve teslimat tarihini kontrol edebilirsiniz.

Ücret iadeniz gerçekleştiğinde üye mail adresinize bilgi maili gönderimi sağlanmaktadır.

Siparişim kargoda eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim alınız. Eğer kargonuzda bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan kargo görevlisine tutanak tutturarak iade etmelisiniz.

Siparişim kargoda hasarlı olarak çıkarsa ne yapmalıyım?

Siparişiniz ilgili kargo şirketi tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim edildiği ana kadar kargo firması güvencesi altında olup, kutusu zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturmanız gerekmektedir.

Siparişinizin hasarlı çıkması durumunda sitemizden bizi bilgilendiriniz.